banki átutalás problémák
Sziasztok egy elég furcsa helyzetbe kerültem és most nem tudom eldönteni mit tegyek.
Szóval a Full Tilten játszottan és onnan banki átutalással kiszedtem 62 dollárt ami meg is érkezett és azóta ki is szedtem a pénzt. Erre ma látom hogy volt egy befizetési kérelmem amikor be se léptem a terembe:D ugyanerről az összegről amit kiszedtem egy pár órával később meg meg jött az újabb e-mail , hogy a bankom a kifizetést visszatérítette a ilyen indoklással hogy érvénytelen számlaadatok, és Full Tiltnél újra megjelent ez az összeg , és a bankszámlámról se vontak le pénzt:D. Most ennek örüljek , hogy milyen mázlim volt, vagy írjak a banknak vagy a Full Tilt supportnak ?
Orulj.
Remélem lefekvés előtt gyónni fogsz! Ördög kaparintja meg a lelked fiam. Írj gyorsan a supportnak és a 62 dolláron kívül még utalj nekik legalább 160-at, hogy máskor jobban odafigyeljenek.
Szépen lerántottad a bankot! Majd ezt is a normális becsületes banki ügyfelekkel fogják megfizettetni! :D
Ne költs el. 5 éven belül visszakérheti. Havi záráskor ki fog bukni valószínűleg.
Egy olyan gondom lenne hogy múlthét csütörtökén utoltam pokerheaven nek banki átutalással de még azóta nem érkezett meg. A bank számláról levan vonva az adat a support összes tagja fújja a bajom kivülröl belülről a megadott legfeljebb 4 feldolgozási nem máár jócskán letelt és ez általába egy 24 órás procedúra aztmondták ha minden jól megy és nem esik közbe hétvége. A pénzügyi csoportjuk vizsgálja az ügyet de nemértem mi minden vizsgálni való van ezen voltam a bankba is kértem bizonylatot bescanneltem nekik még hétfőn de semmi. A pénz biztosan megérkezett ezt az OTP-sek mondták mert különben visszajött volna már a pénz ha várakoztatva van. Egy tranzakciósazonosítót is megadtak ezt elküldtem nekik. K&H-s a bank ahova küldtem. A számlaszám és a számlatlaj névvel sincs gondd