Póker Fórum Archívum > Kérdések - Válaszok > Kezdő vagyok segítsetek

Threwory
2009. máj. 1. 20:56

Kezdő vagyok segítsetek

Sziasztok!!

Nemrég kezdtem el foglalkozni a pókkerel eleinte csak hobbiból játszottam amíg meg nem nyertem az első versenyemet (400 euró :)) ami valami csoda folytán sikerült most viszont szeretnék vele komolyabban foglalkozni csak nem tudom hogyan fogjak neki ebben szeretném a segítségeteket kérni (könyv, egyéb).

A segítséget előre is köszi

ZoDo
Válasz Threwory kommentjére
2009. máj. 1. 23:50

Sziasztok!!

Nemrég kezdtem el foglalkozni a pókkerel eleinte csak hobbiból játszottam amíg meg nem nyertem az első versenyemet (400 euró :)) ami valami csoda folytán sikerült most viszont szeretnék vele komolyabban foglalkozni csak nem tudom hogyan fogjak neki ebben szeretném a segítségeteket kérni (könyv, egyéb).

A segítséget előre is köszi

Sok-sok netes anyag olvasása (postolás) miután a Harrington könyveken átrágtad magad.

Pokerakademia.com - Póker blogok / _Roll_ / Hogy lehet valakinek ilyen szerencséje? & Hogyan tovább? Nem tudom :( | Online poker, Rakeback, Póker bónusz Itt is erről írtam, olvasd át a hozzászólást

Threwory
Válasz ZoDo kommentjére
2009. máj. 2. 12:35

Milyen könyvekre gondoltál pontosan?

133Roland
Válasz Threwory kommentjére
2009. máj. 2. 14:22

Milyen könyvekre gondoltál pontosan?

A könyvajánlóban,és a shopban találsz kedvedre valót.

Gondolom Harrington versenystratégiájára gondolt. Az alapmű.

tomy123
Válasz 133Roland kommentjére
2009. máj. 2. 15:40

Sziasztok!

Kérlek segítsetek! Tényleg kezdő vagyok! A sun pokerra szeretnék pénzt utalni, csak nekem nincsen devizaszámlám. A pénzintézetből forint alapon utalok ki, akkor azt tudják fogadni, sikeres lesz e a tranzakció? Ez valójában nem bank, hanem takarékszövetkezet

Köszönöm

poofee
Válasz tomy123 kommentjére
2009. máj. 2. 17:09

Nekem is forintos számlám van, de elvileg lehet devizautalást indítani és akkor átváltják majd neked forintból euróba/dollárba.

titcar