Szetek, over párok, 2 pár kikövetkeztetése
Sziasztok!
Nem tudom, hogy egyáltalán jó helyen hozom-e szóba ezt a témát, de jobb helyet nem találtam.. és nem találtam se cikket erről a témáról, se topicot ahol foglalkoznának ezzel.
Amint a cím elárulja, a problémám a szetek, over párok és 2 pár kikövetkeztetése a flopon. Ma 2x is megjártam de nagyon.. lejön a flop és úgy tűnik h elég kedvező.. csak van egy kis baj, az ellenfélnek sokkal kedvezőbb. Szóval, ha esetleg szín, v sorhúzója van, esetleg egy pár van a flopon akkor is lehet sejteni valamit, hogy esetleg drillje lehet.. de ha szetje van.... akkor nagy a baj. Vagy van erre valami féle stratégia? Valami amivel védekezni lehet? Ha mondjuk AA van a kezemben egy KT5 szivárvány flopon, akkor miből fogom én sejteni h KK van az ő kezében? Az emelés méretezéséből? Vagy nem tudom.. egyébként kezdő vagyok még, NL10-FR en játszom, viszonylag jól megy csak egy egy ilyen nagyon leszívja a lelkesedésemet.. szóval ha tudtok erről mondani valamit, vagy cikket ajánlani akkor azt nagyon megköszönném! Köszi előre is! (és bocs ha nem itt kellett megkérdezni, vagy már kérdezve volt.. nem találtam meg)
no chance... (max, ha sok HH-d van valakirol es feljegyzed, hogy hogyan jatszik huzokkal, settekkel es, hogy milyen boardokon...bar igy se hiszem, hogy ellehet kerulni:)
Tényleg nem lehet, mert amennyi player annyi fajta játék.
Ugyanakkor versenyben pl ha emelsz,és egy feszes reg flatel, majd flop check-call, turn chekraiset játszik, akkor nagyon sokszor lesz nála szett.
Vagy a másik mostanában divat, a chek -call, turn donk, de ezis csak pár playernél, általánosítani, ismeretlenül readelni sajna nem lehet.