Póker Fórum Archívum > Micro Stakes No-limit Hold’em > NL25 ZOOM 77 turn-river kérdés

Flush67
2017. ápr. 11. 11:04

NL25 ZOOM 77 turn-river kérdés

https://www.boomplayer.com/23456615_1014339024

Elég furán alakultak itt az események (SB flat, körcheck, turn kis overbet)
Ismeretlenek az ellenfelek, de nem játszanám máshogy. Felmerült bennem egy turn broke, de így nem hagynék teret a blöfföknek.

Vélemények?

Masters800
Válasz Flush67 kommentjére
2017. ápr. 11. 12:29

Nekem tetszik a megjátszás, ugye 99 ver csak minket reálisan ezért riveren allin is mehetünk mert megad A9,Q9 amivel így játszik.

LazyCastle
2017. ápr. 11. 12:55

Én még nagyon kezdő vagyok ! De énis így játszottam volna meg viszont a river Allinal is egyet értek mert preflop Call két magasra vagy alacsonyabb párra TT alatt flop ugye A Q 9 check turn 7 majd rá betel a hívora 7 es segített volna neki ? Tudni való , hogy valószínő floppot checkelte el river 3 raise ... mivel preflop nem hívott vissza , hogy kettesbe játsza le valakivel AA QQ párok véleményem szerint ki estek a kezéből maradt az AQ A9 és kisebb esély rá , hogy 99 így szerintem lehet egy Allint is beválaltam volna.

Flush67
2017. ápr. 11. 14:28

Az az igazság, hogy ez populációs read alapján sosem lesz AQ-A9, tulajdonképpen riveren úgy adtam meg, hogy valszeg a 3 db 99 mellé találok elegendő blöfföt nála ilyen bd kombók személyében.

komcsa
2017. ápr. 11. 15:21

a riveren az all-innt is megadtad volna?

asdator
2017. ápr. 11. 18:17

Az az igazság, hogy ez populációs read alapján sosem lesz AQ-A9, tulajdonképpen riveren úgy adtam meg, hogy valszeg a 3 db 99 mellé találok elegendő blöfföt nála ilyen bd kombók személyében.

Két kérdésem lenne a bd kombó blöffökkel kapcsolatban:

1. Treff riveren dobsz? Vagy mondjuk K-on, 8-on, ami JT-t egészíthet.