NL25 ZOOM 77 turn-river kérdés
https://www.boomplayer.com/23456615_1014339024
Elég furán alakultak itt az események (SB flat, körcheck, turn kis overbet)
Ismeretlenek az ellenfelek, de nem játszanám máshogy. Felmerült bennem egy turn broke, de így nem hagynék teret a blöfföknek.
Vélemények?
Nekem tetszik a megjátszás, ugye 99 ver csak minket reálisan ezért riveren allin is mehetünk mert megad A9,Q9 amivel így játszik.
Én még nagyon kezdő vagyok ! De énis így játszottam volna meg viszont a river Allinal is egyet értek mert preflop Call két magasra vagy alacsonyabb párra TT alatt flop ugye A Q 9 check turn 7 majd rá betel a hívora 7 es segített volna neki ? Tudni való , hogy valószínő floppot checkelte el river 3 raise ... mivel preflop nem hívott vissza , hogy kettesbe játsza le valakivel AA QQ párok véleményem szerint ki estek a kezéből maradt az AQ A9 és kisebb esély rá , hogy 99 így szerintem lehet egy Allint is beválaltam volna.
Az az igazság, hogy ez populációs read alapján sosem lesz AQ-A9, tulajdonképpen riveren úgy adtam meg, hogy valszeg a 3 db 99 mellé találok elegendő blöfföt nála ilyen bd kombók személyében.
a riveren az all-innt is megadtad volna?
Az az igazság, hogy ez populációs read alapján sosem lesz AQ-A9, tulajdonképpen riveren úgy adtam meg, hogy valszeg a 3 db 99 mellé találok elegendő blöfföt nála ilyen bd kombók személyében.
Két kérdésem lenne a bd kombó blöffökkel kapcsolatban:
1. Treff riveren dobsz? Vagy mondjuk K-on, 8-on, ami JT-t egészíthet.
2. Az ő helyében, ha nálad lenne vmi turnon felszedett draw (flush, gutshot, OESD), de jelenleg nem vagy SD képes, akkor flop körcheck után, te SB-ből mit tennél? Bet? Check/call, Check/raise? Melyiket miért tennéd?
Két kérdésem lenne a bd kombó blöffökkel kapcsolatban:
1. Treff riveren dobsz? Vagy mondjuk K-on, 8-on, ami JT-t egészíthet.