Feltörték a Moneybookers accountomat
Sziasztok!
Ma reggel 6.16-kor valaki elutalt a számlálmról 500$-t. (Szerencsére csak 521$ volt a számlámon.) Írtam a supportnak 8.30-kor, hogy ezt nem én kezdeményeztem, és hogy próbálják meg visszacsinálni. Tudom, hogy kicsi a esély rá, de azért megpróbáltam.
Az a kérdésem, hogy kell-e (lehet-e) ezenkívül tennem még valamit.
A jelszót megváltoztattam. Mit érdemes tennem még?
A jövöre nézve érdemes egy security tokent beszereznem, azzal kiszűrhetők az ilyesmik?
Húúúú drága sorstársam ez elég nagy kellemetlenség...:(
Remélem neked nem csak a visszanyerés opció marad, hanem lesz valami, bár ha sikerült betörnie akkor kicsi rá az esély, hogy visszacsinálják...
a tranzakciót meg tudod nézni ugye, hogy kinek küldted?
az alapján el lehet indulni
GL
Annak kéne utánanézned, hogy miként tudta meg valaki a jelszavadat?
Sürgősen nézd át a géped illetve gondolt át ki férhetett hozzá.
A token nem nagyon drága, bőven megéri beszerezni minél előbb.
Tudomh nemtartozik szorosan ide,de vki megmondaná h milyen emailre lehet asupportnak írni?
mert nemtlaálom sehol a customer supportot,csak a merchants-ot.köszi
milyen oprendszert+vírusirtót használsz?
nem kértek le jelszóemlékeztetőt az email címedre?
e-mail címedet nem törték fel?
milyen mail szolgáltatót használsz?
fizikailag hozzáfér valaki a gépedhez?
Milyen címre ment el a pénz? Privát, vagy egy teremé?
Csak azért kérdem, mert ha send money-val, akkor tudniuk kellett a születési dátumodat is a megerősítéshez.
Ha simán depositolt vele egy terembe és nem valami utolsó kis piszok terem, akkor talán érdemes lenne írni a terem security-jének, hogy erről a mailcímről, és nevedről más nevére szóló számlára toltak be pénzt, ha lehet zárolják a kivizsgálásig.
A mai világban elég nagy felelőtlenség security token nélkük használni az MB-t szvsz. :S
Tudomh nemtartozik szorosan ide,de vki megmondaná h milyen emailre lehet asupportnak írni?
mert nemtlaálom sehol a customer supportot,csak a merchants-ot.köszi
Email support --> My Profile --> General 'My Account' enquiries alatt tudod kérni!
Azt hiszem megtaláltam!
Kaptam egy promóciós e-mailt a promo'kukac'pokerstrategy.com mail címről, egy termet ajánlottak az Everleaf hálóztaban. Regisztráltam, és írtam a supportnak
Ma megkaptam az everleaf supportól a választ:
Please be informed that the email sent to you is unfortunately a scam email, which contains false information.
Magyarul átb....tak
//poseidonpoker.ce.ms
ez volt az oldal ahová a link irányított, míg az valós cím a //poseidonpoker.com volt. Gyakorlatilag lemásolták az eredeti honlapot és a hamis weblapon regisztráltam. Még a szoftvert is letötötte és installálta.
A pokerstrategy-s mailcím miatt nem gyanakodtam semmire.
A pénzt másik MB acc-ra küldték (accountants@apgcostarica.com).
Beszéltem a supporttal, utánnanéznek meg ilyesmi de valószínűleg a pénz már régen nincs ott. A reggeli időpontot nagyon jól választották meg, mert vélhetőleg ilyenkor nem vagyok gép előtt, és az MB calling center 10-kor nyit, tehát van négy órájuk, ami sok mindenre elég.
Azért is írom le ilyen részletesen, mert elképzelhető hogy másoknak is küldtek ehhez hasonló promós levelet, ne hogy így járjatok ti is.
XP-t használok egyébként, és Avira vírusírtó van fenn.
Szerintetek érdemes format C:-vel kezdenem, vagy elég csak egy rendszervisszaállítást csinálni mondjuk egy múlt heti időpontra?
ú ez elég sick, a napokban olvastam ps-en , hogy kering egy ilyen csalósdi és senki ne dőljön be neki:S