HM2 SEGÍTSÉG! 10$ a nyertesnek!
Sziasztok! A supportal való két napnyi hiábavaló levelezés és neten való kutakodás után, végső elkeseredésemben úgy gondoltam indítok egy játékot. Az a szerencsés aki leghamarabb segít gyógyírt találni a HM2-m összeomlására, mesés 10$ boldog tulajdonosa lehet. Vázolom a problémát:
Pár napja session közben újraindult a gépem miközben futott a HM2. A restartot követően a HM2 indításakor egy hibaüzenet ugrott fel amelyről csatolok egy képet. Ha az OK-ra nyomok újra felugrik, h a cancelre akkor pedig automatikusan bezárja a HM2-t tehát semmit nem tudok csinálni a programon belül. PostgreSQL és HM2 reinstall nem segített. Mindenképpen olyan megoldást szeretnék ami az adatbázisomat nem érinti. A support a következő utasításokat adta, melyek közül egyik sem segített:
1.
Hello,
This is usually a firewall or windows update issue and the following guide step by step:
FAQ - Hold'em Manager Poker Tracking Software :: Can't Connect / Failed to Start PostgreSQL - Can’t Connect / Failed to Start PostgreSQL
P.S even if you have to reinstall postgresql it should not lead to any data loss!
A linkben szereplő egyik javaslat sem segített.
2.
Hi,
Please open PGAdminIII (Start - Programs - Postgresql - PGadmin)
Enter your pw (default is postgrespass)
Open databases - DB name - schemas - public - Tables
Choose settings, right click - data view
This should open a new window like this http://img577.imageshack.us/img577/9145/playerstable.gif
First column is Setting name, second is Value
Clear the value column in the second row (CurrentPlayer)
And delete value from 4th row (RecentCurrentPlayer)
As per this picture
Restart HM2
Then go to Settings - Aliases and delete all from there.
3.
Hold'Em Manager 2 FAQs - Poker Software :: Can not Connect / Failed to Start PostgreSQL
Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném és 10$-t vagyok hajlandó felajánlani szolgálataiért.
Skype elérhetőséget privátban tudunk cserélni, a leghamarabb jelentkező helyes megoldónak fogom küldeni a 10$-t melyet PS-n, player transferrel tudok biztosítani. Köszi
A hibaüzenet:
Én meg tudom oldani a problémádat. Ide leírni nem tudom, mivel az általad közölt információk nem elégségesek. Ha adsz egy teamviewer hozzáférést a gépedhez, megcsinálom pikk-pakk.
Dobj egy privit.
Sziasztok! A supportal való két napnyi hiábavaló levelezés és neten való kutakodás után, végső elkeseredésemben úgy gondoltam indítok egy játékot. Az a szerencsés aki leghamarabb segít gyógyírt találni a HM2-m összeomlására, mesés 10$ boldog tulajdonosa lehet. Vázolom a problémát:
Pár napja session közben újraindult a gépem miközben futott a HM2. A restartot követően a HM2 indításakor egy hibaüzenet ugrott fel amelyről csatolok egy képet. Ha az OK-ra nyomok újra felugrik, h a cancelre akkor pedig automatikusan bezárja a HM2-t tehát semmit nem tudok csinálni a programon belül. PostgreSQL és HM2 reinstall nem segített. Mindenképpen olyan megoldást szeretnék ami az adatbázisomat nem érinti. A support a következő utasításokat adta, melyek közül egyik sem segített:
1.
Hello,
This is usually a firewall or windows update issue and the following guide step by step:
FAQ - Hold'em Manager Poker Tracking Software :: Can't Connect / Failed to Start PostgreSQL - Can’t Connect / Failed to Start PostgreSQL
P.S even if you have to reinstall postgresql it should not lead to any data loss!
A linkben szereplő egyik javaslat sem segített.
2.
Hi,
Please open PGAdminIII (Start - Programs - Postgresql - PGadmin)
Enter your pw (default is postgrespass)
Open databases - DB name - schemas - public - Tables
Choose settings, right click - data view
This should open a new window like this http://img577.imageshack.us/img577/9145/playerstable.gif
First column is Setting name, second is Value
Clear the value column in the second row (CurrentPlayer)
And delete value from 4th row (RecentCurrentPlayer)
As per this picture
Restart HM2
Then go to Settings - Aliases and delete all from there.
3.
Hold'Em Manager 2 FAQs - Poker Software :: Can not Connect / Failed to Start PostgreSQL
Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném és 10$-t vagyok hajlandó felajánlani szolgálataiért.
Skype elérhetőséget privátban tudunk cserélni, a leghamarabb jelentkező helyes megoldónak fogom küldeni a 10$-t melyet PS-n, player transferrel tudok biztosítani. Köszi
A hibaüzenet:
Kb. fél-egy óra múlva ráérnék és akkor meg tudjuk csinálni, úgy nem lenne jó neked, hogy felveszlek skypont megosztom a képernyőt és mondod, hogy mit csináljak? Ha megfelelne küldd el privátban a skype elérhetőséged és felveszlek hamarosan. Köszi
Próbáljuk meg. A TeamViewer jobb lenne. Úgy is látod, hogy mit csinálok, és sokkal hamarabb kész van. Jah. Meg egy csomó mindennek nem tudom a nevét a windózban. :-)
Az első jelentkező egy óra kitartó próbálkozás után sajnos nem tudta megoldani és mivel a HM support 4-5 napos időintervallumot kér, hogy felkeressen segítséggel így még áll a dolog. Bár az első úr szerint valószínűleg megoldhatatlan a dolog mert bugról van szó, én szívesen veszek újabb próbálkozásokat mert fontos lenne, hogy jó legyen a HM2-m, szóval ha valaki érez magában elég erőt akkor keressetek pls. Az ajánlat még áll.
UP!!
Legújabb verzióval próbálkozol? Nem olvastam végig az első hsz-t, postgre sql fut rendesen? Innen kezdődő pár hsz-t olvasd át. Tűzfal kikapcs gondolom megvolt, esetleg az utolsó windows automatikus frissítésnél felkerült dolgokat töröld le.
uninstall majd install de egy erre való progin keresztül.A handeket pedig előtte másold ki az archive könyvtárból és utánna ujra importálod
Először meg kell győződnöd róla, hogy a postgresql szolgáltatás rendesen fut. A feladatkezelőben gyorsan meg tudod nézni: (ctrl+ald+del vagy start menübe alul beírod, hogy taskmgr) a folyamatoknál legalább 1 postgres.exe-t kell találnod.
Akár ott van akár nem, nézd meg a szolgáltatás kezelőt (start menübe: services.msc). Itt egy listát találsz az összes szolgáltatásról, keresd meg a postgresql-t. Ha nincs elindítva indítsd el kézzel (jobb egérgomb és a felugró menüből el tudod indítani, valamint nézd meg a tulajdonságoknál a bejelentkezés fülön, hogy a megfelelő login adatok stimmelnek-e: a fiók .\postgres a jelszó pedig postgrespass. Csináltam screenshotokat. A szolgáltatások listában keresd meg a Távoli eljáráshívást (RPC) - angolul Remote Procedure Call - is, ennek is futnia kell. Ha eddig valamelyik nem futott és most indítottad el, akkor ezek után elvileg meggyógyul a HM is. Ha ezek eddig futottak, akkor szerintem sérült az aktuális adatbázis a leállásnál.