csebal
2008. okt. 21. 14:28

közepes set dilemma

Sziasztok.

Első hozzászólásom ezen a forumon, szóval elnézést kérek, ha kifelejtettem valami kötelező üdvözlést, igérem idővel bepótolom. :)

A komolyan játszott poker világában meglehetős kezdő vagyok és bár korábban fel sem merült volna bennem az alábbi kérdés, amióta céllal játszom, azóta már nem egyszer előjött hasonló szituációk kapcsán.

Volt ma egy leosztásom és érdekelne, hogy szerintetek ebben az esetben mi lett volna a helyes döntés.

NL20
Érintett szereplők:
Én: middle position, ~10$ stack
SB: ~6$
BB: ~20$

Pocket: 4s-4d

(Körbefold amíg hozzám nem értünk.)
Én: call (0.2$)
(aztán még pár fold...)
SB: call (0.1$)
BB: check
(pot: 0.6$)

Flop:
2h-4h-5d

SB: check
BB: bet (0.3$)
Én: raise (1$)
SB: call
BB: reraise (3$)
... A reklám után folytatjuk ...

Na ez az a pont, ahol gondban vagyok. A BB-ről tudni kell, hogy ultra-thight agressive, és ha flop-on visszaemel, akkor 90+% van valami kész handje. SB alkalmi playernek tűnik, bár az ő callja tuti nem segít a helyzet megítélésében.

Ti mit tettetek volna ebben az esetben a 4-es settel? Meglátásom szerint itt két opció van: fold, vagy reraise all-in. Egy call után már a potban lennék majdnem a fél stack-emmel és sanszosan nem lennék okosabb mint flop-on.

Előre is köszönöm a kommenteket és az esetleges kritikát a kéz megjátszását illetően :)

Polacheck
Válasz csebal kommentjére
2008. okt. 21. 14:31

Előre is köszönöm a kommenteket és az esetleges kritikát a kéz megjátszását illetően :)

Ha ez SH asztal, akkor ezért emelünk mindenhonnan preflop bármilyen pockettel. Ha FR, én középről akkor ott is megemeltem volna preflop. Szerintem ollé és kifizetjük, ha kell, mert megérdemeljük a preflop játék miatt.

csebal
Válasz Polacheck kommentjére
2008. okt. 21. 14:32

Ha ez SH asztal, akkor ezért emelünk mindenhonnan preflop bármilyen pockettel. Ha FR, én középről akkor ott is megemeltem volna preflop.

Elfelejtettem írni, de ez full ring volt. 10 ember.

bojanika