Esélyszámítás
Valaki segítene h a következő leosztásnál hogy lehet kiszámolni az esélyemet a Pot megnyerésére? Sokmindent olvastam neten az esélyszámolásról, de egyikkel se jön ki az a számítás, amit a tv-ben írnak a játékosok kezei mellé..
Minieri: 10h 9d
Brunson: 4s 3s
Flop: 9s 10s 3c
magánszámításaim szerint Minierinek 16% esélye van a drillre, a tv szerint 61% !!!
Aki leírná h hogy kell kiszámolni, az legyen szíves részletesen, mert kezdő vagyok !!!
köszi előre is!
nem drillre, hanem fullra.
veszed a kártyapakli lapjait, a két játékoshoz felírod, hogy melyiknek melyik segít, összeszámolod hogy kinek mennyi, és osztod az összesel
Köszi a segítséget de nem értem teljesen :S
Fullra van Minierinek 61% esélye??? mert sehoyg se jön ki nekem??
Én ez alapján számolok: Pot odds - kassza esély számolása egyszerűen
De nem jön ki :S:S
Valaki segítene h a következő leosztásnál hogy lehet kiszámolni az esélyemet a Pot megnyerésére? Sokmindent olvastam neten az esélyszámolásról, de egyikkel se jön ki az a számítás, amit a tv-ben írnak a játékosok kezei mellé..
magánszámításaim szerint Minierinek 16% esélye van a drillre, a tv szerint 61% !!!
Aki leírná h hogy kell kiszámolni, az legyen szíves részletesen, mert kezdő vagyok !!!
köszi előre is!
köszi előre is!
Most már kb semmit nem értek :D:D:D
Hol lehet Esélyszámításról normális cikket olvasni???
Most már kb semmit nem értek :D:D:D
Hol lehet Esélyszámításról normális cikket olvasni???
itt a jelenlegi nyerési esélyét írják le a 61%-al. azt kell tudnod hogy ha friss közvetítés akkor a dobott lapok között távozott outok már nincsenek benne a pakliban és itt számol vele a számítógép. mármint azzal hogy azt dobták, viszont más szoftverek számolnak még velük jó ként. szóval soha nem fogod megkapni azt amit ott látsz csak ha figyeled milyen outokat dobnak be és te is kivonod őket a jók közül.
konkrétan mit szeretnél itt kiszámolni?