Számla befagyasztás
Sziasztok
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
A héten 3 kifizetést kezdeményeztem a poker starson,az első kettő rendben le is zajlott,igaz,hogy még pénzt nem láttam,de a vissza igazoló emaileket megkaptam.Nos itt jön a csavar a 3. kifizetés után,kaptam egy emailt miszerint a kifizetést elutasították,mert nincsenek meg a rendszerükben az adataim,a kérésüknek megfelelően elküldtem egy fényképes igazolvány másolatát,és a lakcím kártya másolatát is.Majd az utolsó versenyem befejeztével lépnék be a számlámba és egy olyan üzenet fogad,hogy a számlámat befagyasztották,lépjek kapcsolatba a stars supportjával.
Írtam nekik emailt(kettőt is) de választ még nem kaptam.
Az igaz probléma a következő,ez a számla édesanyám nevén van,de minden jogszerűen zajlott a regisztrációnál,minden adat a valóságnak megfelelő.Igaz,hogy a családban 3om számla is van egy a saját,egy az édesapám nevén(aki használja is kisebb téten) és egy édesanyám nevén,mait jelenleg én használok.
Kérdés: Tudnak e bármi párhuzamot felmutatni a 3om számla között amivel elveszthettem minden pénzem,ami mind anyagilag mind lelkileg megviselne. Gondolok itt olyanra,hogy játszottam már a sajátom és az aktuális anyukám nevén lévő accon is,találhatnak e bármi oylan HH-t vagy éppen más indokot amivel végelges zárolásra számíthatok?
Tanácsokat szeretnék nem megkövezést,tudom,hogy nagy hiba volt ezt az egészet,így csinálni,de számítok a közösség jó indulatára.Esetleg ha valaki volt már hasonló helyzetben és tudna tanácsot adni,hogy miként,milyen hangnemben és legfőképp milyen érvekkel kommunikáljak a starsal,nagyon hálás lennék.
Előre is köszönőm
Gábor
Sziasztok
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
A héten 3 kifizetést kezdeményeztem a poker starson,az első kettő rendben le is zajlott,igaz,hogy még pénzt nem láttam,de a vissza igazoló emaileket megkaptam.Nos itt jön a csavar a 3. kifizetés után,kaptam egy emailt miszerint a kifizetést elutasították,mert nincsenek meg a rendszerükben az adataim,a kérésüknek megfelelően elküldtem egy fényképes igazolvány másolatát,és a lakcím kártya másolatát is.Majd az utolsó versenyem befejeztével lépnék be a számlámba és egy olyan üzenet fogad,hogy a számlámat befagyasztották,lépjek kapcsolatba a stars supportjával.
Írtam nekik emailt(kettőt is) de választ még nem kaptam.
Az igaz probléma a következő,ez a számla édesanyám nevén van,de minden jogszerűen zajlott a regisztrációnál,minden adat a valóságnak megfelelő.Igaz,hogy a családban 3om számla is van egy a saját,egy az édesapám nevén(aki használja is kisebb téten) és egy édesanyám nevén,mait jelenleg én használok.
Kérdés: Tudnak e bármi párhuzamot felmutatni a 3om számla között amivel elveszthettem minden pénzem,ami mind anyagilag mind lelkileg megviselne. Gondolok itt olyanra,hogy játszottam már a sajátom és az aktuális anyukám nevén lévő accon is,találhatnak e bármi oylan HH-t vagy éppen más indokot amivel végelges zárolásra számíthatok?
Tanácsokat szeretnék nem megkövezést,tudom,hogy nagy hiba volt ezt az egészet,így csinálni,de számítok a közösség jó indulatára.Esetleg ha valaki volt már hasonló helyzetben és tudna tanácsot adni,hogy miként,milyen hangnemben és legfőképp milyen érvekkel kommunikáljak a starsal,nagyon hálás lennék.
Előre is köszönőm
Gábor
Már elnézést,de nem úgy van,hogy egy háztartásból csak egy személy regelhet? Ez általában benne van a T&C-ben.Befizetni befizethetsz,játszhatsz,de az ellenőrzés általában a kifizetésnél történik.
Hát, attól hogy mi jóindulatúak vagyunk, nem kapod vissza a számládat, sajnos ezek a dolgok nem így működnek. A PS szabályzatában azt hiszem benne van, hogy egy háztartásból csak egy számla működhet. Olyan esetleg lehetséges, hogy barátnő, barát ugyanonnan tolja (közös albi), de ezt is be kell jelenteni előre a supportnak.
Azt nem értem csak, hogyha tőled kértek igazoló dokumentumokat, miért édesanyád nevéről szóló számlát küldessz be? Ez így egy picit öngól, és érthető a Stars álláspontja is. Én annyit tennék a helyedben, hogy leírnám őszintén a valós helyzetet, pontról-pontra, és azt, hogy nem volt, és nem is lesz a terveidben csalás, meg küldeném a saját nevemről szóló számlát. Ha nincs ilyened, írass a nevedre egyet. Ennyit tehetsz kb.
Sajnos ezt a dolgot több helyen elrontottad. A Pokerstars szabályzata szerint a számla tulajdonosa nem oszthatja meg a számláját másokkal. Amennyiben te magad ismerted el, hogy te játszottál a számlájával, akkor nem hiszem hogy vissza fogod sajnos kapni. Egyetlen lehetőség talán az lehetne, ha az édesanyád igazolná hogy a számla az övé és hogy ő játszik rajta. Igaz ebben az esetben is jó eséllyel el fogják venni amennyiben játszott a három számlád egymás ellen (akár, ha ugyanazon a versenyen indultak is).
Hiába,h egy háztartáson belül több account is van és tiltja a szabályzat, ha nem volt összejátszás az accountok között, akkor szerintem nem lenne gond. Gondolom két egérkattintással le tudják ezt szűrni.
Szerintem regelhet egy háztartásból több ember is csak a FD bónuszt egy ember veheti igénybe.
Félreérthetően fogalmaztam azt hiszem, lehet tolni több accal egy címről, hisz nem egy ilyen társaságot ismerek, de erről szólni kell. Bónuszt is kipörgetheti mindenki.
De ez az eset más.
Amennyiben soha nem játszottak az accjaid egyidőben, nem hinném, hogy lenne probléma, pláne, ha ezt meg is írod, hiszen ezt tényleg 3 mp alatt kiszűrik. Ellenkező esetben nem fogadnék rád.
Édesanyám adatait küldtem be,a kérésüknek megfelelően.
a kérdésem arra vonatkozott,hogy esetleg találhatnak e bármi párhuzamot a játékstílusban az én számlám(amit már több mint egy éve nem használok) és az édesanyám számlája között.
Van esetleg erre bármi mód,hogy kiszűrjék?